欧洲、美国和阿拉伯国家的起重机专业知识

您目前正在寻找移动式起重机吗? 你找到机器了吗? 那么找一个独立的服务进行检查肯定是好的。 欧洲有一个二手起重机检查员网络。 德国管理层可以为许多国家的二手起重机提供检查服务。 技术人员经过专门培训,可以检查二手起重机。 进行功能测试。 检查员拍摄了足够的起重机工作照片和视频。 在测试和检查期间会编写详细的报告。 这使您能够在家中舒适地评估二手起重机的质量。 工程师在现场为您评估起重机。 起重机检查的成本明显低于轮胎破损或伸缩油缸密封等方面的成本。 所有检查均由德国组织和控制。 欧洲、阿拉伯联合酋长国和美国都有检查员。 你有问题吗? 你想知道它的成本是多少吗? 请联系我们。

Some of those informations are available in other languages. Click Hindi in case you are from India. You can read some info in Vietnamese language. Even in Arabic we provide some info. You might be interested in reading info about crane inspections in Indonesian language. For visitors from China with interest in crane inspections we have another page.